Nová éra procvičovacích šifer.

21.05.2022

Zdravím, milí přátelé kódů a šifer!

Je až pozoruhodné a krajně znepokojující, jak ten čas rychle plyne. A to nejen tady, ale také v našich přípravách. Ač se to zdá k nevíře, po několik měsíců dlouhém období, kdy jsem měl šifry úplně všude, už se mi jich začíná přejídat. Co bych ale pro vás neudělal. Stále jsem tu a tvořím. Nepolevujeme abychom váš zážitek ze hry dovedli k dokonalosti. Zda se nám to podaří je ve hvězdách. Pevně však věříme, že ano. Jak už jsem zmínil, šifry už vidím všude, a jelikož je už máme hotové a testujeme je, mohu se nyní vzdálit do jiného světa, části samotné organizace. Musím říci, že aby se vyplnila všechna naše přání, dá to asi ještě hodně práce. Nemáte se však čeho bát.


Signální

Tak na téhle jsem si dal docela záležet. Není sice kdovíjak těžká, ale postačí. Uvidíme, zda si s ní poradíte. Je to oproti minulým šifrám docela změna. Žádný obrázek ani fotka, rovnou celé video. A teď už budu potichu, ať vám něco neprozradím. Výsledek posílejte sem. Ať se vám daří!

Šifrovačka Blansko
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky