Registrace spuštěna!

14.05.2022

Zdravím, milí přátelé kódů a šifer!

Týden utekl jako voda a já se tu opět snažím něco vymyslet. V minulé týdnu jsem přidal naši šifrovačku na stránky sifrovacky.cz, kde si jí snad i někdo všimne. Zároveň jsem včera večer dokončil 5. šifru a nyní mi už zbývá jen 1. artefaktová. Pro ty z vás, kteří by se chtěli již začít pilně připravovat, je tu také archiv loňských šifer, které jsou ale o poznání lehčí než ty letošní. Další dobrou zprávou je ta, že SPOUŠTÍME REGISTRACI, můžete tak učinit zde.


Křídový panáček - Klíč

Jak už někteří možná víte, 5.5.2022 vycházel druhý díl Kronik Prašiny. Bohužel jsem ho minulou sobotu ještě neměl, a tak vám o něm povím dnes. Komiks pojednává o době cca 2 roky po událostech z knih. To, že textová stránka není v komiksu bohatá ale výborně nahrazují senzační ilustrace a už kvůli nich se jeho přečtení vyplatí. Slyšet ode mě chválu na komiksy je docela vzácný jev, jelikož komiksům zrovna dvakrát nefandím. U tohohle kousku ale dozajista výjimku udělám.


Pohádková

Bylo nebylo, za devatero horami a devatero řekami, žil byl mladý král Dobromír. Byl to hodný král a správný otec. Měl přenádhernou dceru Oxanu a silného syna Bořka. Žili si svůj spokojený život, avšak čas od času je přepadal stesk po zesnulé mamince Říjně. Naštěstí jim byl vždy nablízku jejich sluha Emanuel, který byl jejich dobrým kamarádem. S rodinnou měli vřelé vztahy a často se vídali. Jediný strýc Tomáš a teta Yveta se rodinných sešlostí neúčastnili.

Šifrovačka Blansko
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky